8.4.2012 agility závody - dvojzkoušky (KK Zetor Brno)

08.04.2012 21:07

judge: Jiřina Máčková

 

Tak máme za sebou naše první agi závody v kategorii A2 !!! :)) Až jsem se divila, na start jsem nastupovala s minimální trémou, možná proto, že byly závody na půdě našeho cvičáku, také možná, že jsme před týdnem na samém místě absolvovaly závody Jarní Brno, a tedy se citily více "doma". První běh se nám celkem vydařil, sice jsem nebyla úplně spokojená se zakončením běhu, kde jsme v jedné části sekvence s Eny trošku zaváhaly, když jsem ji nestíhala. Ztratily jsme sice nějaké ty sekundy, ale i přesto obsadily 3.místo a odvezly si jakožto cenu sladké velikonoční vejce !!! :)) Druhý běh se Enynce zachtělo do tunelu na místě, kde tomu nebylo třeba a já zavčas nezareagovala, tedy diskvalifikace :)) Nevadí, všem dnům není konec a těšíme se na dlaší závody v kategorii A2, je to pro nás výzva !!! :))