25.2.2012 Hradec Králové - Opsion Agility závody

25.02.2012 00:00

Aby toho na nás pro začátek sezóny nebylo moc, rozhodla jsem se startovat pouze na sobotním závodě. Ve zkoušce se nam dařilo, další zkouška na výbornou, v jumpingu jsem bohužel zazmatkovala a neběžela jej dle představ, ztatila jsem po slalomu s Eny kontakt a pak uz bylo vše o improvizaci, jak doběhneme :)) Doběhly jsme, bohuzel s diskvalifikací na jedné nečekaně postavené překážce :)) Nejlepší pocit jsem měla ze závěrečného agility běhu. Parkur byl na nás celkem těžký, a proto jsem i přes disk na opakovaném slalomu, měla radost. Vše jsme zvládly a stihly, jak jsem chtěla, bohužel mi Enynka vyběhla předčasně ze slalomu kvůli výmolu v písku, po zopakování prvku vyběhla opětovaně a byl jasný náš výsledek :(( máme alespoň zase co pilovat !!! samostatný slalom !!! :D :D :D