23.7.2011 Soutěž v Tanci se psem Blansko

23.07.2011 00:23

O víkendu jsem se na poslední chvíli rozhodla jet na soutěž v Tanci se psem. Původní záměr byl, jet na DD zkoušky do Dvora Králové, jelikož nám zkoušky zrušili, rozhodla jsem se změnit program a vyjela na naše první Dogdancingové závody. Sestavu jsem vymýšlela doslova "za pět minut dvanáct", ani jednou ji s fenkama doma neprošla celou, počasí nám nepřálo a trénovat sestavu na 20 x 20m v prostoru obýváku 2 x 2 metry, to nešlo. Štěstí jsme ale měly v den závodu, sice se sestava nevyvedla 100% dle představ, ale i tak jsme se Sinty obsadily 4.místo, ihned po všech profi-borderkách, Enynka měla také pěkné místo a to 8. z celkového počtu cca 20 startujících !! Dostala velkou pochvalu od rozhodčí, jak krásně pracuje, ale já na ní cítila, že to pro ni není to pravé ořechové, ona je jednoduše agiliťák tělem i duší, jakmile vidí parkur, dá do toho vše bez pamlsku, bez hračky ... dogdancing ji tolik nebaví. Sinty to má naopak, agility proběhne bez elánu jen kvůli mně, abych měla radost, ale Dogdancing ji baví a i když doma s ní není o Dogdanin vůbec řeč, při výstupu nezklamala !! :)) Jsem ale ráda, že si obě fenky našly svůj "koníček", alespoň se mohu s každou zaměřit na trochu něco jiného :))