19.3.2011 - Agility závody Praha

19.03.2011 00:19

Tak jsme se vydaly na víkendový výlet do Prahy a stálo to za to. Enynka běžela svůj první závod, do poslední chvíle jsem váhala, zda-li s ní běžet, přecejen jsme letos téměř vůbec netrénovaly, ale nakonec jsem to s ní riskla, když už jsme tam byly a Enynka vše vyhrála - dokonce s obrovským časovým náskokem, tak moc mě holka moje zlatá překvapila !! Z 10-ti soutěžících byla I.v jumpingu i I.v agility, celkově vyhrála s cca 10 sec. náskokem a to mi přišlo, že ještě běžela pomalu na to, jak běhává normálně. Nebylo ji moc dobře po cestě, přijely jsme těsně před závodem a v podstatě ihned šly na start. Sintunce jsem běh pokazila, zapomněla jsem si vzít do vlasů gumičku a po tunýlku, kde jsem se snažila v rychlosti o úpravu vlasů jsem ji omylem stáhla mimo následující překážku, takže jsem měly odmítnutí :(( Celkově Sintynka skončila na 7.místě, ale nejlépe ze všech čivav !!! :)) A i přes neobvyklý povrch, běžela jak drak !!! :))