18.2.2012 Podpálavská drkotačka - agility závody Mikulov

18.02.2012 21:10

Prvních letošních závodů jsem se málem z důvodů mé nemoci neúčastnila. Rozhodla jsem se jet na poslední chvíli a zkusit zabojovat, i když v ranních hodinách jsem se necítila úplně nejlépe. Nakonec jsem byla velmi ráda, jelikož mě závody doslova vyléčily :)) Na druhý den, jakoby se stal zázrak, jsem se cítila o mnoho lépe.

První se běžel jumping, který byl pro mě celkem fyzicky náročný, doufala jsem, že si Enynka poradí co nejvíce sama, téměř jsem trať v hlubokém písku neudýchala a na konci viděla doslova hvězdičky. Enynka se ale snažila, makala i za mě, bohužel jsme minuly jeden tunel, a tak s jednou chybou skončily na 8. místě z 48 startujících. Škoda chybky, i přes zádrhel jsme neměly vůbec špatný čas.

I přes léčky rozhodčího pana Glabazni byla zkouška celkem jednoduchá, a tak jsme získaly krásné první místo :))

Největším zážitkem bylo závěrečné open agility. Parkur byl stavěn na práci na dálku, ve které si zatím s Eny moc nevěřím, byla to ale výzva. Když jsem šla na start, tak jsem dokonce zjistila, že je trať ještě o překážku delší, o to bylo více adrenalinu, když jsem neměla parkur plně projitý. Štěstí nám ale přálo a skončily jsme na 3. místě :))

V součtech se vyhlašoval jumping + agility nejlepší pes a nejlepší fena, Enunka v součtech vyhrála nejlepší fenku, a tak jsem si domů vezly spoustu zajímavých cen a zatím největší pohár, co jsme za naši krátkou "závodní kariéru" dostaly :))