17.9.2011 Podzimní Robinsonáda - agility závody (Enya)

17.09.2011 22:23

Tento den pro nás byl opět krokem kupředu. Uplynulý víkend Enynka dosáhla 18-ti měsíců a tedy jsme se rozhodly zkusit naše první oficiální závody. Byl to opravdu velký zážitek a další užitečná zkušenost, opět víme, na čem pracovat. Enynka mi zaběhla čisté dva běhy bez chyby (jumping i agility), ve zkoušce jsem jí udělala chybu já na startu, následně šla i tentoi parkur, který jsem si alespoň pro sebe rozhodla zaběhnout, zcela čistě, tedy můj pocit z výkonu je na první závody velmi dobrý, ale musím pracovat hlavně já sama na sobě, svojí nervozitou jsem Eny velmi zpomalovala, tedy i když jsme běžely čistě, chyběly nám vteřiny k maximálnímu výkonu. Zkušenost to byla ale opravdu výborná a máme spoustu dalších předsevzetí, na čem dále pracovat !!! :))))